Jäsenyys

Sosiaalipoliittinen yhdistys on ottanut käyttöön Membook-jäsenrekisterin. Voit liittyä seuran jäseneksi täyttämällä oheisen liittymislomakkeen. Sosiaalipoliittisen yhdistyksen jäsenenä olet mukana mahdollistamassa oman alasi tieteellisen yhdistyksen toiminnan ja myötävaikuttamassa mm. sosiaalipolitiikan kehittämiseen käytännön, tieteen ja tutkimuksen alana.

Yhdistyksen jäsenmaksut vuodelle 2023 ovat:

Varsinainen jäsen                         45 euroa
Opiskelijajäsen                             20 euroa
Yhteisöjäsen                               250 euroa.

Sosiaalipoliittisen yhdistyksen jäsenet saavat:

• Mahdollisuuden osallistua ilmaiseksi joka syksy järjestettäville Sosiaalipolitiikan päiville: mielenkiintoisia ulkomaisia puhujavieraita sekä monipuolisesti työryhmiä ja esityksiä ajankohtaisesta alan tutkimuksesta. Vuonna 2023 Sosiaalipolitiikan päivät järjestetään Tampereen yliopistossa

Yhteisöjäsenyyteen kuuluu:

• Neljän yhteisön jäsenen osallistuminen Sosiaalipolitiikan päiville

Vuoden 2023 jäsenmaksulaskut on toimitetty Membookin kautta kevään aikana. Jos sinulla kysyttävää jäsenasioista, ole yhteydessä yhdistyksemme jäsen- ja taloussihteeriin.

Yhdistyksen jäsenet

Yhdistyksen jäsenet, jotka ovat jo rekisteröityneet Membookiin pääsevät tarkastelemaan ja muokkaamaan jäsentietojaan Membookissa. Mikäli et vielä ole rekisteröitynyt Membookin, voit rekisteröityä palveluun pyytämällä liittymislinkin yhdistyksen talous- ja jäsensihteeriltä. Rekisteröityminen on maksutonta.

Yhdistyksen sähköpostilistalle liittyminen:

Yhdistyksen sähköpostilistalle, SPY-lista, voit liittyä tämän ohjeen avulla. Mikäli sinulla on ongelmia listalle liittymisessä, olethan yhteydessä talous- ja jäsensihteeriin.