Sosiaalipolitiikan päivät 2017: Työryhmäkutsu

Syksyllä vietetään Sosiaalipolitiikan päivien 40. juhlavuotta. Päivät järjestetään Jyväskylässä 26.-27.10.2017 teemalla “Uudet riskit, vanhat vakuudet”. Päivillä pohditaan esim. muuttuvaa työelämää sekä ilmastonmuutoksen oloissa kestävää sosiaalipolitiikkaa.

Päivien pääpuhujiksi ovat lupautuneet:

• Arvostettu työelämän tutkija, professori Jill Rubery (University of Manchester)
  • Ilmastonmuutoksen ja kestävän hyvinvoinnin sekä tarveteorian uranuurtaja, emeritus professori, Ian Gough (University of Bath & LSE).

Sosiaalipolitiikan päivien työryhmien haku on nyt avattu. Työryhmiä toivotaan yhteiskunta- ja sosiaalipolitiikan kaikilta aloilta. Erityisesti toivomme ehdotuksia päivien teemaan Uudet riskit, vanhat vakuudet liittyen, mutta toivotamme tervetulleiksi myös muut ajankohtaiset sosiaalipoliittisia kysymyksiä käsittelevät ehdotukset.

Työryhmäesitysten pituus on 250–300 sanaa ja siitä tulee ilmetä työryhmän teema sekä puheenjohtaja(t). Muistathan liittää mukaan myös yhteystietosi (organisaatio sekä sähköposti). Työryhmien kieli voi olla suomi, ruotsi tai englanti.

Työryhmäehdotukset lähetetään 15.6.2017 mennessä osoitteeseen sospol2017@jyu.fi

Lisätietoja: