Jäseneksi liittyminen

(i)
Uudet jäsenet täyttävät alla olevan lomakkeen. Pakolliset kentät on merkitty punaisella tähdellä. Lomakkeen lähettämisen jälkeen saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen ohjeet jäsenmaksun suorittamiseksi.
* = pakollinen tieto lomakkeella
Henkilötiedot
Sukunimi: * Etunimet: *
Sukupuoli:
Katuosoite: *
Postinumero: * Postitoimipaikka: *
Maa (jos ei Suomi):   Sähköpostiosoite: *

Yhdistys käyttää tiedotuslistanaan SPY-listaa. Kaikki listalle kirjautuneet voivat välittää listalle viestiä. Liitämme jäsenten ilmoittamat sähköpostiosoitteet automaattisesta listalle, elleivät he ole jo listalla tai eivät halua listalle.

Sosiaalipoliittinen yhdistys julkaisee yhdessä Sosiaalityön tutkimuksen seuran kanssa neljästi vuodessa ilmestyvää tieteellistä aikakauslehteä Janusta. Januksen verkkoversio on luettavissa lehden verkkosivuilla ilmestymisen jälkeen avoimesti vuoden 2018 ensimmäisestä numerosta alkaen. Yhdistys suosittelee kaikille jäsenilleen Januksen verkkoversion seuraamista. Januksen lukeminen verkosta mahdollistaa Sosiaalipoliittisen yhdistyksen varojen käytön yhdistystoimintaan painatus- ja postituskulujen sijasta.

Organisaatiotiedot
Organisaatio: *
Katuosoite:
Postinumero: Postitoimipaikka:
Maa (jos ei Suomi):
Haluan jäsenlehdet tähän osoitteeseen henkilökohtaisen osoitteeni sijasta (osoitetiedot pakolliset)
Sosiaalipolitiikassa minua kiinnostavat erityisesti seuraavat teemat:
Valitse teemat (voit valita useamman):
Muu, mikä:
Jäsenyystyyppi *
Valitse:
Huom.! Jäsenmaksuun lisätään 22 euron lisämaksu, jos jäsenlehtien toimitusosoite on ulkomailla.